fredag 5. september 2008

sukkersött utfordring # 6 / sukkersött challenge # 6




Denne gangen er det UTKLIPP som er sukkersött sin utfordringen .
Jeg har klippet ut noen blomster fra et Prima ark. Limt på noen halvperler og hatt på litt glitterlim.
Tekst Stemplene som er brukt er fra stempelglede. Og måtte ha på litt glimmer mist og denne gangen kom det litt cofee oppe i det venstre hjørne.
Inni kortet har jeg klippet ut blomster fra stempler som jeg fikk i premie fra Kreativ Hobby :o)
Nydelige blomsterstempler.

Ønsker dere alle en flott helg ...vi skal en tur på fjellet i helgen. Det skal bli godt med litt fjell luft!

10 kommentarer:

Torill sa...

Hei! jeg ser du allerede har fått denne awarden fra andre... men jeg vil bare henge meg på den jeg, så du gjør hva du vil med den:-)

Og dette kortet er så nydelig!!!! lekkert! Ha ei god helg!

Moia sa...

Nydelig kort, lekkert med de perlene og båndet. Klemz fra Moia

Linda sa...

OJ, så sommer!! NYDELIG :) Og det stemplet fra Stempelglede er jo bare vakkert!
God tur på fjellet :)

Maya sa...

Nyyydelig Anne Kristine :)
Herlig med den avrevne sirkelen i mønsterpapiret og blomstrene rundt!

God tur,og kos deg :)

Klemmer fra Maya

milli sa...

Så utrolig stilig!
Likte veldig godt kombinasjonen med perler på mønsterarket.
Vedlig fine teksstempel i tillegg til mange søte detaljer! En drøm å se på!

Klem
Camilla

Alina sa...

Very beautiful card again, I love it!
You have an award and this is a way to say thank you that you always make time to visit my blog!
Have a nice weekend! Hugs, Alina.

Rasofiel sa...

ååååååååh så nydelig dette var Anne Kristine. <3 *smelt* stilig at du har sydd rundt kanten *jeg har så lyst på symaskin:D* og så har du brukt yndlingsbåndet mitt <3 <3 <3 grønn dotty sheeer.... Fargesammensetningen er råflott og perlene på blomstene er prikken over i´en <3 <3 NYYYDELIG!!! Håper du har det fint på fjellet i helga!!! Kos deg!!!! Kjempestor klemmm Vyanmica

Hanne sa...

Hei Anne,
nå håper jeg du har hatt det friskt og fint på fjellet, og at luften der oppe har gjort deg godt :)

Kortet ditt er sååå vakkert! Alle utklippene funker så til de grader, så stilig å sette på halvperler på blomstene! Og den idéen med å sette utlippsblomster oppå stemplede blomster skal jeg jammen ta med meg ;)

God klem fra Hanne:)

Pia sa...

Hej Anne.
Super flot kort, dejlige farver og hvor ser det godt ud med de udklippede blomster og alle de fine detaljer du har på.
Knus fra Pia

Anita sa...

Herlig kort! Og blomstene du har klippet ut er utrolig lekre:) Innsiden var også nydelig!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...