fredag 12. september 2008

sukkersött utfordring # 7 / sukkersött challenge # 7




Denne ukes utfordring hos sukkersött er en flott skisse som Åshild har laget .
Jeg løste skissen på denne måten. Hadde en papirpose liggende og hadde lyst til å prøve meg på en gavepose.

Jeg har brukt de nye julepapirene fra Ladybugs & friends og bazzill.
Et gammelt bokark.
Tekst stemplet er fra KH design og julepiken er fra Ladybugs & friends.
Julsetjernene er fra QK og jeg har tatt litt diamond glase og glitterlim på disse. Blingbling fra Prima.

Kommer til å lage flere av disse ..de var lette og morsomme å lage.


Ønsker dere en flott fredag og takk for at du er innom og titter :o)

14 kommentarer:

Pia sa...

Åh hvor er den bare sød, er vild med det "God Jul" stempel og så fint pyntet, den må helt sikkert liftes

Gladie sa...

Rålekker gavepose, det God Jul-stempelet var aldeles nydelig!

Ann Cicilie sa...

Helt fantastisk, jeg synes det var en riktig god ide, og posen er full av julestemning:)

anne bodil sa...

Så lekker gavepose! nydelige detaljer. Har aldri laget slike poser selv, men det frister litt nå jeg ser denne nydelige du har laget :)
Ha ei god helg!

Anita sa...

En kjempeflott gavepose! Likte veldig godt at du har brettet ned kanten, og pyntingen din er jo som alltid kjempelekker;)

God helg til deg!

Caroline sa...

åh, denne var jo helt nydelig! :) ordentlig julepose.. også så mange herlige detaljer!

Kristine sa...

Åååå, du er så flink til å finne på noe spennende Anne!
Denne posen er jo bare så kul!
Heldig den som får noe lurt i en slik til jul!
God helg
Klem fra Kristine

Maya sa...

Så stilig å bruke skissen på en gavepose!!
Og for en rååålekker gavepose!!
Herlige detaljer og nyyydelige farger :)

Helge-klem til deg fra Maya

Rasofiel sa...

HERLIGE LAND!!!! DETTE ER DEN VAKRESTE GAVEPOSEN JEG HAR SETT I MITT LIV *DÅN* HVA ER DU LAGET AV EGENTLIG :D jeg er en stor beundrer av deg Anne Kristine. Du målbinder meg med alt du tryller frem. Jeg kunne bodd her inne i bloggen din. det er et ubeskrivelig vakkert sted <3 Jeg elsker de nye LOene dine også. hatt 3 kanter er *smelt* megagodhelgklemmm fra vyanmica

Rasofiel sa...

hvem er det forresten sitt god jul stempel? har fryktelig lyst på det :D

Beate sa...

Oi, den var skikkelig stilig!! Nå fikk jeg skikkelig julefølelse!! :)

Hanne sa...

Å hellige julenatt, for en fantastisk nydelig pose, Anne! Så stilig med den kanten, den minnet meg om kanten på støvlene til nissen ;) Så nydelige farger, så sflott med glimmeret og blingene, du er virkelig sååå dyktig asså!

Håper du får en trivelig helg!
Klemmer fra Hanne :)

Åshild sa...

Jeg har en følelse av at jeg gjentar meg selv her i bloggen din: Vakkert, vakkert, vakkert!!!

Og sang-LO'en din - helt fantastisk nydelig!

God klem

Joanna sa...

WOW, dette er absolutt utenom det vanlige vakkert.
For en kjempeknas idee.( må beholde denne i minne;)


Klem fra Joanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...