mandag 3. november 2008

Art Journal vintage album





Et nytt online kurs startet om lørdagen og det er Hilde fra AMM som har dette kurset. Vi lærer å lage et mini album i vintage stil. Siden jeg ikke har vært frisk i helgen så har det tatt litt tid å få startet.
Laget "kroppen" på albumet med bazzill papp og sidene er sydd sammen for hånd.
Pyntet fremsiden med litt embossingpulver i gull langs kantene. Ideen til tyllbiten i den store blomsten fikk jeg i bloggen til Wendela . Ta en titt i hennes blogg hun lager bare SÅ mye flott!

Jippi!!! Jeg gikk videre en runde til i Mania Runway.

Ønsker dere en flott mandagskveld!

21 kommentarer:

Mariannes gjenbruk sa...

Ååååå så nydelig denne var Anne ;-) Du er en mester altså;-)

Gitte sa...

wouaw hvor er det smukt lavet. Nogle utroligt flotte detaljer der er på. Jeg synes, at jeg så et dansk frimærke. hi hi :)
Du må have en god aften.

Hanne sa...

Utrolig vakkert! Du er utrolig dyktig og kreativ!

Pia sa...

wow hvoe er det super flot, så mange lækre detaljer, er vild med vintage stilen som du mestre så flot, håber du er blevet rask og tillykke med at du er gået videre til en ny runde i Mania Runway.
Varme knus fra Pia

Anne Bente sa...

ejjjjjjjjjjj, hvor er det vildt, hvor er det altså bare utrolig flot

Maya sa...

Åhhhhh *sukk* Så nyydelig,Anne Kristine!
Lekkert!!

Klemmer fra Maya :)

Torill sa...

Dette er så kult!!! Jeg følger med deg:-)
og du - grattis med videre i Runway!!! gleder meg til å se hva du tryller fram denne gangen!
klem

Gro sa...

Så utrolig drit lekkert.

Gitte sa...

Hej Anne Kristine
Her en side hvor der skulle være billeder fra hele Amager. Billederne er fra foskellige årstal. Håber du kan bruge linket.

http://www.grandts.dk/Amager/Amager.htm
Det er et sødt billed af din mormor.
Det er rigtig hyggeligt at kigge på de gamle billeder fra ens familie.
godt at høre at du har fået det bedre.
Du må have det godt.
Knus Gitte

anne bodil sa...

Så nydeligt!!! mange flotte detaljer her. :)

Barb sa...

Beautiful :)

Gitte sa...

Hi hi ja jeg fik vist læst lidt for hurtig,kunne jeg se. Men billedet er rigtig sødt alligevel. :)
Jeg er glad for, at du kan brug linket.
Du må have en god tirsdag.
Knus Gitte

Store og små sa...

Guri så fantastisk flott dette var! Helt nydelig altså, du er vanvittig dyktig og en stor inspirasjon.

Charlotte Ravn sa...

Hvor er det bare et flot vintage album og med så mange fine detaljer!

Camilla sa...

Så fint album du har gjort.
Gillar den embossade kanten du gjort.
Gillar dina detaljer och det finns såå mycket att titta på.
Undrar lite hur stort är det?
Grattis till ytterligare en runda.
Tack för allt fint som du bjuder på...
Kram Camilla

Nan sa...

So beautiful...you really did an amazing job. Very inspiring! I am working to finish mine tonight.

milli sa...

For et lekkert album! Skjønner ikke hvordan du klarer å få med så masse fine detaljer altså! Ble sittende og beundre det leeenge!

Ha en strålende dag!

Klem
Camilla

Åshild sa...

Jeg hiver meg med i hylekoret her, jeg, for dette var helt nydelig, Anne! Gleder meg til fortsettelsen :)¨

Klem

Alina sa...

Very beautiful, Anne Kristine, and I love the family LO, it's absolutely gorgeous! Thanks for the inspiration!
Hugs, Alina

Rolsepetra sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Scrappegal sa...

Nyyydelig!!!!
Jeg vet det er lenge siden du la ut dette.... men det var jo så flott!
Er det mulig å få sett noen av innsidene i albumet?
(http://scrappegal.no)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...