fredag 14. november 2008

sukkersött utfordring # 16 / sukkersött challenge # 16

Som tiden går allrede gått en uke siden sist fredag.
Denne gangen er utfordringe i sukkerött sin blogg "noe søtt"
Vi i designer teamet har vært så heldig å fått de søte
julestemplene fra InkyWings TUSEN TAKK!
Ta en titt i bloggen deres der er det mye inspirasjon å hente.
Vi skulle lage et julekort med noe søtt i.
Jeg har laget en julekurv m/kort til.
ATC teksten er også et av stemplene vi fikk. Kjempefint er det!
Selve "kurven" er et kaffefilter som jeg har vrengt og klippet
ut to papirbiter som er embosset med cuttlebug swirls.
Svertet kanten rundt kaffefilteret før jeg limte papirbitene på.
Det fine ovale stemplet her har jeg stemplet med Walnut stain
og embosset med klar embossing pulver.

Her kan du se kaffefilterposen og jeg har satt snoren faste med brads.

alle stemplene jeg har brukt er fra Inkywinks.
Juletreet og kvisten er cuttlebug.


Den søte engelen har jeg embosset med gull på rød bazzill.
Limt det på en pappbit sammen med andre små rester og et noteark.

Hjertet har jeg klippet ut av en pappbit ..svertet med fired brick..og tatt Crackle accents over.
Svertet med Walnut stain på kantene.
Med dette røde hjertet ( inspirert av Anita) ønsker jeg dere en riktig god helg :o)

19 kommentarer:

Torill sa...

Kjempeflott kurv - og god ide!!!
Kos deg i helga!!
klem

milli sa...

Åh, her var det masse fint å se på, Anne Kristine!!
For en utrolig bra idé med kaffefilteret!
Så fint det ble med det notearket!

Ønsker deg en kjempefin helg!

Klem fra
Camilla

Karina Beck sa...

Sikke nogle fine ting, du har lavet. Rigtig hyggelig julede.

Mariannes gjenbruk sa...

Nydelig igjen Anne ;-)

Gitte sa...

Det er en rigtig dejlig julekurv du har lavet. jeg kan godt lide stemplerne Igen har du nogle utrolig flotte detaljer på.
En rigtig god gave ide til et gæstevisit. :)
Du må ha' en god aften. :)
knus Gitte

Gitte sa...

Det er en rigtig dejlig julekurv du har lavet. jeg kan godt lide stemplerne Igen har du nogle utrolig flotte detaljer på.
En rigtig god gave ide til et gæstevisit. :)
Du må ha' en god aften. :)
knus Gitte

Minelly sa...

jeg må si at det var genial bruk av filtre!Takk for inspirasjonen,den var nydelig og veldig "jul":)

Alina sa...

Beautiful creations, Anne Kristine, I like them so much, you always come up with something new, because you use so many different things on your cards and LO's! Thank you for the inspiration!
Have a lovely weekend!
Hugs, Alina

Hanne sa...

Det der gjettet jeg ikke, altså, da jeg så bilde av kurven - at den var laget av kaffefilter! En knallgod idé! Virkelig flott ble den, med lekker pynt, og kortet ble ble jo sååå stilig *sukk*

Hååper du får en deilig helg, Anne!
God klem fra meg:)

Camilla:-) . Camilla Raade Paulsen sa...

åh så lekkert hjerte du har laget med crackle accent :-)

Ønsker deg en herlig lørdag :-)

Camilla sa...

Oj, har du gjort den av kaffefilter?
Såå fin och jag är så förtjust av dina julkort så jag vet inte vart jag ska ta vägen.
Tack för alla fina detaljer som du bkuder oss på.
Älskar dina julkort...
Kram Camilla

Chimene sa...

You are soooo creative:):)
I love all the beautiful things you make!!!

Broggis sa...

Det kaffefilteret kommer jeg til å adoptere! S¨smart. Og som alltid, jeg blir målløs!

ユーカリ sa...

Wao! another Christmas, cute!!!!
I am always so looking forward to see your new works. I wrote about you and introduced your work on my blog. I hope people in Japan get inspierd bu your fantastic arts!!

Anne Bente sa...

åhhh..... igen så smuk ting du har lavet, man bliver altså helt stum af beundring, for den hvor er du kreativ

stooooor weekend klem

Kristine sa...

Åååå Anne Kristine!
Dette var jo kjempelurt. Å bruke kaffefilter til en slik kurv. JEg noterer flittig bak øret;)
Håper du har en fin helg!
Klemmer fra KRistine

ユーカリ sa...

Anne! I knew you (and Beate) are Norwegian!! I don't know why I wrote Sweden...SORRY! I do get cunfused Scandinavian three countries! Silly me! I fixed my blog anyway!
Yasu living in US now but from Japan next to China!

Maya sa...

Jøsses,Anne Kristine!
Hva er du laget av??
Noe så vannvittig fantastiskt nyydelig!
Lekker kurv,og att den er laget av kaffefilter hadde jeg aldri gjettet!
Du er rååååå,altså!
Ha ei fortsatt strålende helg :)
Klemmer fra Maya.

Salte sa...

Imponert over alt det lekre du produserer Anne!! Bare sitter her og nyter alt sammen. Takk for at du deler!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...