tirsdag 28. juli 2009

So Loved {DT Papir i Hjertet}


Vi i designer teamet har liftet hverandre og jeg har liftet en flott LO
som Kristin har scrappet av sin mor.
Bildet er av vår datter som nå er 19 år.... moro å ta frem de
gamle bildene...har jo laget noen enkle album til barna våre...lenge før jeg
hadde hørt om scrapping...he..he.. så det er moro å scrappe noen sider
til de med litt mer stæsj på :o)
Ramme har jeg klippet ut fra et Prima mønsterark og
pyntet med blomster ...fullstendig material liste finner du i galleriet til Papir i Hjertet.

"LOVED" er thickers som jeg har svertet litt med rosa stempelpute.


Vi hadde noen fine dager i København og ruslet rundt
i gatene...shoppet bittelitt...spiste god mat....
besøkte Rosenborg slott og den botaniske have... pluss...pluss

Jeg besøkte også Dream papers siden hotellet vårt lå like i nærheten
og traff noen hyggelige scrappedamer der.... og ikke minst fikk shoppet litt :o)

Ønsker dere en flott tirsdag og takk til dere alle
for hyggelige kommentarer...
Klem Anne Kristine

9 kommentarer:

An Zeelmaekers sa...

I LIKE IT!!! it's so beautiful...

Esther sa...

oh you make such sweet work.

hugs esther

❤ Kaia sa...

Nydelig.
Utrolig flott å bare ha fokuset på bildet og blomstene rundt midt på arket.

Klem fra Kaia

Siv Anne sa...

Nydelig flott i herlige farger.
Du inspirerer

Lene - nabon sa...

Nydelig Anne!!!

Som alltid... lekre detaljer og morsomt bilde!

Pia sa...

Super flot layout som altid, fyldt med mange fine detaljer og lækre farver. Ej det kunne have været hyggeligt hvis jeg havde hilst på dig hos dreampapers, der handler jeg ofte, det er 20 minutters kørsel fra hvor jeg bor.
Varme knus fra Pia

Karina Beck sa...

Kanondejligt layout. Flot opsætning og dejlige farver OG skønt billed.
Jeg bor heller ikke langt fra Dreampapers... En skam at vi ikke mødtes...!

Maria sa...

Hei dyktige Anne! Savner deg, kjenner jeg. Det er ikke mange ganger jeg har møtt deg men du har stemplet meg ( positivt, på alle måter så klart )

Ta en titt i bloggen min, jeg har noe til deg

Klemmer fra Maria
..og fortsatt god sommer

Annette sa...

Tak for besøget i fredags - du har virkelig givet inspiration til meget.

Super flot og enkelt LO du har har lavet, men et rigtig skønt billede.


Tanker fra
Annette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...