onsdag 9. juni 2010

Gratulerer....{DT Steffens}

Han er bare så søt denne gutten med seilbåten,"Ready to sail" fra Papilio.
Jeg har malt motivet med distress ink.
Mønsterarket "Tuva satin" er fra Inkido.
Kanten nederst er punchet med Martha Stewart punch.
Steffens har tilbud: - 15% på alle punchene (siste dag i dag).



"Sailboat" er også malt med distress ink.

Overskyet i dag og det er egentlig greit...jeg har fått meg noen
nye Magnolia og Hänglar stempler....så jeg skal kose meg med å male
på motiv i dag :o)
Ha en flott dag alle sammen.
Klem Anne Kristine

7 kommentarer:

Maya sa...

Fyfader, denne gutten er malt bare sååå lekkert altså!!
Vakre, vakre farger og så utrolig lekkert kortet ditt ble, vennen!!
Flinka :)

Og du, gratulerer med maaaaaange nye stempler :)
Neste gang er det du som må ta med motiver ;)
Go`klem fra Maya

Malin a.k.a. Boop sa...

Helt nydelig kort, Anne Kristine. Skikkelig lekkert og delikat, og fargeleggingen din er jo bare vakker! :) hilsen Malin og PapilioStamps :)

Wenche sa...

Såå koselig kort, Anne Kristine!! Herlig motiv som du har fargelagt så fint.
Du får kose deg med nye stempler :0), jeg fikk noen Magnolia i dag...hurra!!

Klemmer fra Wenche :0)

Karina Beck sa...

Sikke et sødt stempel og et flot kort, du har lavet.

Hege sa...

Så nydelig kort! Likte veldig godt stempelet du har brukt her, så koselig. Lekker fargebruk og nydelig fargelegging. Sømmen ga en flott effekt!

Takk for inspirasjon!

Siv Anne sa...

Tusen,tusen,tusen takk for en aldeles nydelig pakke som kom i postkassen min i dag. Den var jo full av lekre saker.
Og et herlig og så flott kort i mine yndligsfarger med bølgepapp som er enda en av mine favoritter.

Et nydelig kort du hadde laget her også, og jeg kan bare tenke meg hvor fint det ser ut i virkeligeten.
Dette er du virkelig god på.

Stor klem fra meg

❤ Kaia sa...

Så nydelig!!!!
For ett lekkert motiv, og så nydelig fargelagt.
Punchen fra MS likte jeg også kjempegodt.
Klem fra Kaia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...