søndag 13. juni 2010

Sketchy Colors utfordring # 28


Ny utfordring hos Sketchy Colors og denne gangen er det en skisse som skal følges.
Månedens sponsor er Scrapmagasinet :o))

På dette kortet har jeg brukt mønsterark fra Inkido og bazzill.
Punch fra Martha Stewart. Motivet og bakgrunnen er stempler fra Magnolia som
er malt med distress ink. Tekst stempel fra Kort og Godt.



Tekst stemplet som jeg har brukt inni kortet er et gammelt stempel...husker ikke hvor det kommer fra. Bordene har jeg punchet ut med Martha Stewart punch.
Håper dere liker skissen og blir med på ukas utfordring :o))
Ha en flott søndag.
Klem Anne Kristine

11 kommentarer:

Janne-Lise sa...

Nydelig kort du har laget her. Likte veldig godt skissen og med den pynten du har funnet og de fargene du har brukt, så var dette aldeles lekkert :)

takk for inspirasjon.

Sivic sa...

Nydelig kort i lekre farger!!
Ha en fin søndag!

Nina sa...

Ohlala, så aldeles nyyyydelig kort ♥♥♥ Også maler du jo som en gudinne *sukk*

Klem fra Nina.

Gøril`s Kreativiteter - håndlaget med kjærlighet sa...

Nok et nydelig kort i herlige farger. Vakkert malt og nydelig bakgrunn!

Klem

Gitte sa...

Hvor er det kort bare yndigt. Skønne farver og detaljer. Det er rigtig mange fine kort du har fået lavet siden jeg sidst var forbi din blog.
Jeg er helt vild med det vægophæng. Det er så smukt. :)
Du må ha' en rigtig dejlig søndag
Klem Gitte

Pia sa...

super nydeligt kort, så sødt med motivet, skønne farver og de fine blomster rundt, lækker skitse og kan se jeg må eje den søde Martha Stewart punch du har brugt. Du må have en dejlig søndag.
knus Pia

Rosa Forino sa...

adoro le tue ultime card sono così piene di calore... complimenti

Hege sa...

Nydelig kort du har lager. Elsker fargene du har brukt. Nydelig fargelegging og veldig fint med sømmen.

MonaV sa...

Jeg får en skikkelig god sommerfeeling av det blårutete arket her.
Nydelig malt!!

Jacqueline (Sjakkie) sa...

Beautiful card! So cute and so wonderful!
Hugs Jacqueline

Maya sa...

Fyfaderulland så lekkert dette ble, Anne Kristine!!
Du er jo en ræser på å lage kort, med MALTE motiver, vennen :)
Grom-klem fra Maya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...