fredag 25. juni 2010

Takke kort {DT Inkido }


Laget noen enkle takkekort til f.eks. bryllup.
Hadde ikke noen egne bryllupsbilder,
letet litt på internett og fant dette bildet der.
Kartong, stempler, blomster og bånd er fra Inkido.
Hjertet og grenene er punchet ut med Tim Holtz dies.

På dette kortet har jeg punchet ut sirkelen med EK punch.
Stemplet "Takk" på innsiden av kortet.


Sola skinner her i dag...kan jo håpe at det holder i hele dag :o))
Ha en herlig sommerdag alle sammen.
Klem Anne Kristine

6 kommentarer:

Karin sa...

Så nydelig og gjennomført flott (",) Likte godt hvordan du har brukt silkebånd og blomster på forsiden.
Klem fra Karin

Marianne/skorpionen sa...

Elegante og lekre takkekort du har laget!

Ha en strålende helg!
Klemmer fra Marianne

Anonym sa...

Oi, så nydelig kort! Skikkelig lekkert! Flott med sløyfene og blomster på sidene av bildet!

GOD SOMMER TIL DEG OG DINE! ☺

Bodil sa...

Nydelige takkekort.
Ha en fin dag, her regner det.

Marte sa...

Hei Anne :) Har vært inne å tittet på disse hos Inkido, de er virkelig delikate og perfekt til formålet synes jeg! Jeg tar med meg alle bryllupsideer om dagen :)
Klemmer fra meg

Gitte sa...

Sikke nogle smukke takkekort med mange fine detaljer. :)
Du må ha' en rigtig dejlig weekend.
Klem Gitte.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...