fredag 20. august 2010

Julekort ...


Et blått julekort med stempel motiv fra Lili of the valley.
Mønsterarkene er det Lena Katrine som har
inspirert meg til å bruke. Hun laget et kjempenydelig
julekort for en tid tilbake med disse papirene fra Maja Design.
Motivet har jeg malt med distress ink og
blåfargen er chipped sapphire....nydelig blåfarge!

Tekst stempel fra KH design og snøstjernene er puncher
fra Martha Stewart.

Båndet har jeg farget med distress ink
stempelpute chipped sapphire og litt vann.

Teksten inni kortet er fra North Star Stamps.
Kortet er med på disse utfordringene:
Lili of the valley: Sketch
Christmas cards All year ' Round: Snowflakes
ABC Challenge blog : B- is for blue
Stampavie and more: Christmas in summer

Sola skinner litt inni mellom skyene :o))
Ha en flott fredag og helg!
Klem Anne Kristine

19 kommentarer:

Anette sa...

WOW for et lekkert kort du har laget!! Sååå herlige farger og nyyydelige detaljer! Superflott!

Ønsker deg en flott og kreativ helg ;)

PS: kom å lek med oss på Musikkstua!

Scrappellen sa...

Utrolig vakkert med de arkene og blått, til jul! Absolutt en nydelig erstatning til røde og hvite ruter:).
Motivet er også herlig..Jeg har bestillt meg noooen motiver, fra julekoll. til LOTV, og gleder meg til å lage noe ut av dem:).
Ønsker deg en super dag!
Klem,Ellen

Debbie Pamment sa...

This is just STUNNING!!!!! Love the deep blues and crisp whites. Gorgeous layout and embellishments too - LOVE IT!
xXx

Hanne sa...

Dette var virkelig et nydelig kort! Likte veldig godt blåtonene i dette kortet!
Ønsker deg en fin helg!
Hanne

mettepip sa...

Hei, hei!
Dette var utrolig nydelig Anne! Lekker blåfarge. Elsker blått til jul jeg (ellers også da;))
Fikk lyst til å komme i gang med litt julekort, men det har blitt lite kreativitet i det siste. Ble inspirert nå, og håper det holder til å få rydda unna litt på scrapperommet;)
Ønsker deg en flott helg!
klem fra
Mette

Ulrike*** sa...

...what a wonderful,..lovely card...kind regards Ulrike

inger synnøve sa...

tror der er bare ett ord som dekker dette og det er LEKKERT:)
du er råflink:)

Karina Beck sa...

Kanonlækkert julekort.
Og rigtig god weekend.

Judi sa...

FABULOUS card! I love the colour scheme you've chosen.

Hugs

Judi xx

Pinklady 68 sa...

Et nydelig julekort!
Helt herlige mønster ark du har brukt!
Flott layout og koselig snømann:-)
Ha en fin og kreativ helg!
Klem Laila.

Andrea sa...

perfect winter card

Lisbeth sa...

WOW, for et lekkert julekort!!!
Ha en riktig flott helg.
Klem fra meg

Randi Elisabeth sa...

Nydelig julekort i flotte blåfarger:) Fine detaljer som må studeres nøye;) Skulle ønske jeg hadde initiativ til å lage julekort nå(jeg som nesten aldri lager kort....) så slapp jeg å stresse like før jul....
Ha en flott fredagskveld;)

Jacqueline (Sjakkie) sa...

Beautiful X-mascard. Wonderful colours and the image is so pretty.
Hugs Jacqueline

Anonym sa...

You've captured a beautiful Winter Wonderland here on your card Anne!!! I LOVE it! The LOTV stamps are to die for!
TFS!
Pam Going Postal

Lena Katrine sa...

Gromming :) Så vakkert, så vakkert - som alt annet du lager! Like imponert hver gang jeg kikker innom - og fargeleggingen!!! Himmel og hav!!! Mektig imponert!!
Egentlig bare innom for å ønske deg en riktig god helg, vennen!
Go'klem fra Lena K

Pia sa...

såååå flot design, lækre farver, motiv og foldeteknik, sååååå lækkert. Du må have en dejlig weekend.
knus Pia

Pop's Cards sa...

This is really gorgeous hun i love the cute image and your colours are just perfect, thanks for joining us at LOTV big hugs pops x

debby4000 sa...

Fabulous sweet card.
luv
Debby

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...