mandag 20. desember 2010

Dekorert en gave eske {DT Inkido}


Her har jeg dekorert en metall eske. Først er den malt 3 strøk med Gesso.
Stemplet post card og  carte text på mønsterarket Tuva Satin.
Dekorert med blomster fra Inkido.
Kantene er embosset med gull UTEE.


 Her har jeg laget "eget" innpakningspapir med stempler fra Inkido.
Selve papiret er vanlig gråpapir som jeg har stemplet på.
Stempler jeg har brukt :
24.12 postpost card, Kristall stor, Kristall mellan,
Snökollage, åpnes og jultext
Kristallene er stemplet med Archival dyna crimson

 Tag'en er stanset ut i kraft kartong fra Inkido med Tim Holtz sizzix dies.
Pyntet pakkelappen med charms juletre og embosset kanten nederst med bronsje UTEE.
Ønsker deg en herlig førjulsdag.
Klem Anne Kristine

7 kommentarer:

Dora sa...

I just love all of them, amazingly beautiful!

Nina sa...

Åhhh, så mye nydelig du har tryllet frem *sukk*
Og du, de julehusene dine er bare fantastiske!! Så fantastiske at jeg bare måtte prøve selv :) Du kan se det her om du vil. Takk for at du deler og inspirerer!
Klem fra Nina.

Karina Beck sa...

Det er en rigtig smuk og elegant æske.
Og flot indpakning.

Ingveig sa...

Ååååå sånn et fint gavepapir du har laget og for en fin eske. Jeg bøyer meg i støvet - du og du så flink du er ! Jeg liker tingene du lager så godt - de er så samstemte og fine i fargen. Jeg er en fast leser av bloggen din og gleder meg til hvert eneste besøk for å se hva du nå har funnet på av lekkerier.... Ønsker deg en god jul !

Pia sa...

det er såååå nydeligt det du har lavet såååå lækre detaljer.
knus Pia

Unknown sa...

СКАЗОЧНО КРАСИВО!ПРОСТО ПРЕЛЕСТЬ! СУПЕР!

Marianne H sa...

så flott den boksen er, fikk virkelig lyst til å prøve. Pakkene er jo bare lekre.
Ha noen fine førjulsdager :-D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...