lørdag 4. desember 2010

Tim Holtz : 12 tags of Christmas...day 4

 Dagens "Tim Holtz Christmas tag". Elsker disse tags'ene til Tim og alle
de flotte teknikkene han bruker.... falt helt for den nydelige blåfargen 
han har på sin facet. Ønsker meg flere farger med alcohol ink,
hadde kun fargen denim og den som er mer lillafargen som heter eggplant.
Men en utrolig morsom teknikk!!!
Pynten har jeg laget av noen gamle perler og charms.


 Teksten "juleklem" er et stempel fra Kort og Godt som jeg har stemplet
på gammel bokside som er limt på en kartong med multi medium matte.
Nederst har jeg pyntet med perlebånd og bling fra Prima.
Tags'en er med i utfordring hos Artyjen og The Artistic Stamper
Ha en flott kreativ lørdag.
Klem Anne Kristine

18 kommentarer:

Anonym sa...

Helt nydelig, så mange flotte detaljer og som du sier, den blåfargen er så fin :)
Ha en flott lørdag!

<3-lig Lill

Mariannes gjenbruk sa...

Nyyydelig Anne ;-)

Veronica sa...

Nydelig tag!

ScrappyDandyDoo sa...

Ooo you have been busy this morning :D
Lovely tag:D

tanja sa...

So nydelig this tag
bbyb tanja

May Britt sa...

helt nydelig tags, heldig den som får den til jul:)

Edilza Teixeira Scrap e Artes sa...

Oi Anne!!!

Lindos seus TAG's, ficou perfeito

Beijos e um feliz fim de semana

Miranda sa...

hi Ann,
I left you an award on my blog. If you like you can pick it up at http://mirandascardcreations.blogspot.com/

hugs
Miranda

flutterbycrafter sa...

Gorgeous tag, love the addition of the metal snowflake. Nice touch.

Artyjen sa...

Your facet is fabulous! What a great tag. What fun and thanks for linking again :)
xoxo Sioux

Merethe sa...

Oi den var flott! Jeg åpnet bloggen din og sa WOW høyt for meg selv her jeg sitter
Nydelig

Joan sa...

A really beautiful tag, the facet is gorgeous

Donna sa...

Gorgeous Tag, I LOVED doing today's, I think it's my favourite yet!
Donna x

Anne Bente sa...

wawww denne var bare super flot.

klemmmmm

The Dolphin Inn sa...

Oh this is divine, beautiful tag and your facet is so pretty, mine was such a headache to do, I kept getting it wrong lol, thanks for sharing xxx

Jacqueline (Sjakkie) sa...

What a beautiful tag Anne, really wonderful!
Hugs Jacqueline

Joanne sa...

Do you think I would be out of order if I said your tag is better than Tim's?? OOOPpppsss!!!!

Fliss sa...

Really beautiful interpretation. Love it!
x

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...