torsdag 27. oktober 2011

Layout

 Endelig har jeg fått scrappet en layout igjen. Kjenner jeg er litt "rusten" og var ganske frustrert
mens jeg holdt på med denne ( hjelpes hva har jeg blitt med på )
...dette er 2. forsøk..he..he.. men ble fornøyd til slutt...
Jeg ble med på stafetten i forumet scrapping.no ...en konkurranse jeg alltid syntes har vært moro.
Vi er et lag som fordeler oppgavene vi får...det blir lagt ut til avstemning og laget får poeng for de som har levert og ekstra poeng for de som kommer til finalen....en fin måte å komme igang med 
scapping av layouts og i tillegg er det sosialt. 
Faktisk kom denne til finalen og laget vårt vant første rundt :o))

Bildet er av Hannah Louise sammen med sin lillesøster Aurora.
Scrappet på hvit bazzill...stemplet med bobleplast med hvit og svak rosa akrylmaling.
(Kommer ikke så godt frem på bildet).
Pyntet med utklipp fra Pion design...rosa fjær ..osteklut og ramme fra Heidi Swapp.
Bokstavene i "klem" er fra Tattered Angels. Grenene er stanset ut med TH sizzix dies.

 Trådene under sommerfuglene er trukket ut fra ostekluten.
Sommerfuglene fra Pion design-klippeark.


Rammen fra Heidi Swapp er malt over med snow cap og etterpå embosset med TH embossing folder.



Ha en flott dag alle sammen og takk for at du stikker innom her.
Klem Anne Kristine

15 kommentarer:

Karina Beck sa...

Det er meget meget smukt og elegant. Du er god til White space.

Kort og Søm sa...

Helt nydelig! :O)

Anne-Eddie sa...

Nydelig LO! Et flott arbeide. Likte spesielt godt det du gjorde med rammen. Malte og embosset. Ble veldig fint!
Klem fra Anne-Eddie :)

Hege sa...

Denne er utrolig vakker! Harmonisk og delikat. Du er utrolig dyktig, og jeg er så glad for å være på lag med deg i stafetten:-)
Gratulerer med seier i første runde!

Lene sa...

Så vakker ! Ser ut som den god klem ja !

morkaren sa...

Elegant LO. v.h. morkaren.

Valentina sa...

So wonderful! Layout looks so airy, tender and smells fresh;))

Mette sa...

Nydelig og delikat LO!! Jeg har kjøpt meg Inzpira i dag, og så masse flott som du har laget!! Masse inspirasjon og skaperlyst kommer når jeg ser dine vakre prosjekter:))

Klem Mette

Torill sa...

Så utrolig lekker LO!Så flott ramma ble når den ble malt og embosset.Ellers også mange lekre detaljer.Det er alltid masse god inspirasjon og finne hos deg.

Torill

Lenie Hempen sa...

Dat ziet er weer prachtig mooi uit Anne
Echt schitterend.


Gr Leny Hempen

Bodil sa...

Så nydelig :)
klem :)

Annette Thygesen sa...

Rammene med knallfine som embosset. Denn tanken har jeg ikke tenkt en gang. Mine rammer har bare ligget på vent nettopp fordi de er så kjedelige...

wszystko anielsko sa...

Śliczne prace podziwiam i mażę o niektórych papierkach pozdrawiam Polska

Alhana sa...

Nydelig og sart LO, og vel fortjent seier. Hurra :)

ania sa...

Piękna, bardzo delikatna praca:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...