lørdag 23. juni 2012

Tag - Sesonal Distress - Summer 2012


I dag fikk jeg endelig testet de ny fargene til Tim Holtz Sesonal Distress - Summer 2012.
Nydelige sterke sommerfarger ♥ 
På denne tag'en har jeg brukt salty ocean...nydelig blåfarge ♥
Ostekluten er farget med Re-ink salty ocean. 
Tag'en er farget med distress ink pute og perfect pearls. 


Her har jeg farget seam binding bånd med alle tre fargene.

God helg!
Wish you a great weekend!
Anne Kristine

Produkter som er brukt/ supplies used:

9 kommentarer:

Kjersti sa...

En lekker tag i så nydelig blåfarge, skikkelig sommer:)
God St.Hans feiring!
Klem fra Kjersti:)

Therese sa...

wow, dette var virkelig en stiglig tag!
skikkelig freshe farger, og flotte detaljer :)

ha en super kveld!

klem Therese

❤ Kaia sa...

Lekker tag, og nydelige farger i det sommer settet....

Klem fra Kaia

Riet sa...

This is so beautiful.

Hugs Riet.xx

Anita Houston The Artful Maven sa...

Gorgeous! What a fun design, and it has so many elements!!! Super creativity!!!

Slavik sa...

Adorable!I love colores and elements of your card!

Luce sa...

Fikk en skikkelig maritim følelse her....uten serlig mange maritime elementer - kjempeflott tag!
Ha en fin dag :o)

Gitte sa...

Lækkert tag i smukke farver.

Marianne H sa...

Så flotte sterke farger, gleder meg til å f de nye fargene jeg og. Denne taggen ble kjempefin med vifte til sommerens varme dag.
Ha en fin og kreativ uke, klem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...