tirsdag 23. oktober 2012

Mormors skrytealbum


Et lite skrytealbum med bilder av barnebarna :o))
 En kjærkommen gave til oss besteforeldre og kanskje et tips til en julegave for den som "har alt".
Selve albumet er stanset ut i Sizzix hvit chipboard med Sizzix dies - Index Card Folder.

Swirl dekorasjon er fra Melissa Frances.
Selve sidene i albumet er tekstil fra deres oldermors slitte putetrekk.
Pyntet med diverse blonder og bånd.
Låste albumet med en magnet fra MM..."håndtaket" er fra Tim Holtz.

Albumet var publisert i Inzpira Magazine nr 3 - 2012



Ønsker deg en herlig dag!
Anne Kristine  

Produkter som er brukt:

14 kommentarer:

Hanne sa...

Wauw - hvor er det smukt. Det kan du roligt prale af..både de dejlige børn og det smukke album.

Riet sa...

This is so wonderful.


Hugs Riet.xx

adablog14 sa...

Ciao Anne...
This is a super mini album. Beautiful black and white fotos. Sei bravissima !!!...
soon Ada

Magda sa...

Anne Kristine, you are THE greatest scrap artist I have ever seen!!!!
Thank you for all the inspiring creations you make and share with us !
Each morning the first blog I want to see is yours!
Have a nice week
Magda

Astrid Maclean sa...

Great design and a wonderful folder, such a good idea too! TFS

morkaren sa...

Hvor er det dejligt, længe siden jeg har set så sødt minialbum, en rigtig god ide med stofsiderne, det vil jeg også prøve en dag. tak for kik. knus morkaren.

Shan sa...

This is absolutely stunning . Hope you have a beautiful week.
Hugs,
Shan

Synnøve sa...

Jeg digger dette albumet, Anne!! Det er bare sååå nyydelig og barnebarna dine er sååå skjønne:)Kjempegod ide til julegave! God klem

heli sa...

quelle pure merveille
bisous
heli

Kreativelena sa...

Wow, dette var helt fantastisk flott. En ide som går rett i min inspirasjons mappe :-)

Words and Pictures sa...

What a beautiful idea to use fabric for the pages - gives this lovely album such texture and delight!
Alison x

Therese sa...

Dette var utrolig fint! Og noe jeg absolutt bør lage til Besteforeldre! Takk for super inspirasjon! :)

leonenkarin.blogspot.com sa...

Ohhh wow!! I love this! Such an amazing gift!!
Hugs, Karin

Gracielalife Design - by Graciela sa...

WOW!! du er veldig diktig!! dette album er bare fantastisk.
har sett meg rundt i bloggen min, og kan ikke si jeg fant noe som jeg ikke likte, du er veldig flinke med detaljer! kunne ønske meg eg var halv parten så flink som deg!
Har hatt en pause innom kortlaging på en del år, men nå er eg tilbake, og har også laget meg en blogg :)
så takk for inspirasjonen jeg kan hente hos deg! ønsker deg fortsatt en fin kveld :) Graciela :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...